İade ve Geri Gönderim Şartları

Ürünümü iade etmek istiyorum, İade Şartları nedir, hangi ürünleri iade edebilirim?

1. Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde mamabank.com.tr.ye başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dâhilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir "kargo bedeli" ödemezsiniz.
2. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.

İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir;
• İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır.
• Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
• Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
• Elektronik cihazlar vb. için; ürün ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Cihazda çizik, hasar, darbe, sıvı teması vs. olmamalıdır.
• Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemez.
• Her türlü Kozmetik Ürünler, ve Kişisel Bakım Ürünleri, Her türlü yazılım, Her türlü işlemci(CPU) Program, DVD, VCD, CD ve Kasetlerin, Bilgisayar ve Kırtasiye sarf malzemelerin (toner, kartuş, şerit vb.) ancak ambalajları açılmamış olması şartı ile iadesi kabul edilir.
• Hijyenik ürünler (iç çamaşırı gibi), süpermarket ürünleri (gıda ürünleri gibi), gazete, dergi gibi süreli yayınlar iade edilemez.
• Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (altın grubu) iade edilemez.

Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

• Lütfen iade işlemi için, ürünü Mama Bank’a göndermeden önce aşağıdaki link'ten başvuru kaydında bulunun.
• İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.
• Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iade işlemleri, iade faturası düzenlenmediği takdirde tamamlanamaz.

Hesabım Sayfasına Giriş Yaparak;

• Hesabım sayfasına gidin. Hesabım sayfasının sağ tarafından bulunan "İade ve Geri Gönderim" butonuna basın.
• İade Talep Formunu doldurun. Sayfanın sağ alt tarafından bulunan "İade ve Geri Gönderim Şartlarını okudum kabul ediyorum u işaretleyerek "Devam Et" Butonuna basın.
•24 saat içerisinde talebinize mail ve telefon yolu ile cevap verilecektir.
• Size geri dönüş yapılmadan ve anlaşmalı kargo gönderi kodu verilmeden gönderim yapılmamalıdır. Eğer anlaşmalı olmayan kargo ile gönderim yapılırsa kargo ücreti müşteriden tahsil edilecektir.

Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

• İade işlemlerinde "kargo ücreti" ödemezsiniz. Bu doğrultuda, e-posta adresinize gönderilecek olan, "kargo gönderi kodu"nu kullanarak anlaşmalı olduğumuz Sürat Kargo ile gönderebilirsiniz.

Kargo şirketine nasıl ulaşıp, ürünü nasıl vereceğim?

• Sürat Kargo 'ya internet sitelerinden veya ilgili şubeden ulaşabilirsiniz.Gönderim aşamasında kargo görevlisine gönderi kodunuzla birlikte alıcının Mama Bank olduğunu belirtmeniz yeterli olur.

Ürünü gönderdikten sonra süreci nasıl takip edeceğim?

• Ürünü gönderdikten sonra size süreçler mail yolu ile bilgilendirilecektir. Ürün Mama Bank’a ulaştıktan ve incelendikten sonra para iadeniz sisteme tanımlanacaktır.

İade ettiğim ürünün parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim?

• Gönderdiğiniz ürün/ürünler, mamabank.com.tr tarafından iade işleminin onaylanması durumunda 3 iş günü içinde "ürün bedeli" tarafınıza geri ödenecektir.
• Ürün Bedel İadesi işlemi tamamlandığında kayıtlı olan e-posta ve cep telefonunuza bilgi mesajı gönderilir.
• Ödeme şekli "Kredi Kartı" ve tercihiniz "Para İadesi" ise; ödemeniz online olarak hemen kredi kartınıza yapılacaktır.
• Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.
• Ödeme şekli "Havale/EFT" ve tercihiniz "Para İadesi" ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN hesabınıza paranız geri ödenir.