[vc_row equal_height=”yes” css_animation=”none” css=”.vc_custom_1496926452255{margin-right: -50px !important;margin-left: -50px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1496927688909{padding-top: 20px !important;padding-right: 50px !important;padding-bottom: 10px !important;padding-left: 50px !important;}” offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-6″][vc_column_text]B2C Elektronik Hizmetler Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş.

Adres: Akpıyar Mahallesi 4047 Sokak No: 8/14

Karaköprü/Şanlıurfa

Telefon: 0850 305 20 11

Whatsapp: 05493984488[/vc_column_text]

[/vc_column][vc_column css=”.vc_custom_1496927710186{border-right-width: 1px !important;padding-top: 20px !important;padding-right: 50px !important;padding-bottom: 10px !important;padding-left: 50px !important;border-right-color: #e8e8e8 !important;border-right-style: solid !important;}” offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-6″][vc_column_text]Ürün ne zaman gönderilir?

Ürün detay sayfasında ve size gönderilen sipariş e-postalarında Mama Bank’ın ürünü en geç hangi tarihte kargoya vereceği belirtilir. Eğer bir tarih belirtilmemiş ise en fazla 5 iş iş günü içerisinde siparişiniz adresinize teslim edilir.

Mama Bank ödeme alındıktan veya kapıda ödeme siparişiniz tanımlandıktan sonra , belirtilen süre içinde siparişi kargoya verir ve sisteme kargo bilgilerini girer. Müşteri ile teslimat öncesi mutlaka iletişime geçilir.

Kargo bilgileri, e-posta adresinize mail olarak ve faturadaki cep telefonu numaranıza SMS ile gönderilir.

Ayrıca Hesabım menüsündeki Siparişlerim sayfasından da siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.[/vc_column_text][vc_tta_section title=”Ürün kargoya verilmedi, ne yapabilirim?” tab_id=”1484056430132-f06cc1b5-a7ca”][vc_column_text text_larger=”no”]Mama Bank ürünlerin açıklama kısımlarında tahmini kargoya verilme süresini genelde paylaşır.

O tarihler geçtiği halde ürününüz hala kargoya verilmediyse bilgi@mamabank.com.tr veya 0850 305 20 11 numaralı telefon hattı ile bize ulaşabilirsiniz.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Evde kimse olmadığı için ürün geri gönderilmiş. Ne yapabilirim?” tab_id=”1588250244391-83c9eb51-e340″][vc_column_text text_larger=”no”]Teslimat adresi bilgilerinde belirtilen kişi adına bir yakını kimlik tespitiyle kargodan ürünü  teslim alabilir. Kargo görevlileri, eğer teslimat adresinde kimseye ulaşamazsa kapıya bir pusula bırakır. Bu pusula üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefon bilgisi bulunur. Kargo şubesi, ürününüzü  3 gün boyunca bekletir ve bu süre içinde size ulaşamadığı takdirde siparişinizi geri gönderir. Adresinizde bulunmadığınız için kargonuzu teslim alamadığınızda, kargo şubenize pusuladaki bilgilerle ulaşıp ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. Böyle durumlarda hızlı bir şekilde kargo firmasıyla irtibata geçtikten sonra tekrar kargo talebinde bulunmanızı öneririz. Ürün çoktan mağazaya ulaştıysa ürünün tekrar kargoya verilmesi için mağazayla irtibata geçebilirsiniz.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Fatura adresi ile teslimat adresi farklı olabilir mi?” tab_id=”1588252216322-af000372-ef52″][vc_column_text text_larger=”no”]

Fatura adresinizi teslimat adresiyle aynı seçebilir veya farklı bir adres girebilirsiniz. 
Hesabım menüsündeki Adreslerim sayfasından adres bilgilerinizi güncelleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz. 
Sipariş verirken Adres Seçimi aşamasında Yeni Adres Ekle butonuna basıp yeni adres ekleyebilir veya kayıtlı adresleriniz arasından seçim yapabilirsiniz. 

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Hangi durumlarda hasar tespit tutanağı tutulmalı?” tab_id=”1588252289298-b2e9cc4b-1fe2″][vc_column_text text_larger=”no”]Ürünü teslim alırken orijinal kutusunda, kargo paketinde veya üründe hasar, darbe, kırık, kusur tespit ettiğiniz durumlarda kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturabilirsiniz. Kargo görevlileri, ürün teslimatı sırasında ürünü kontrol etmenizi beklemek zorundadır.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Hasar tespit tutanağı nedir?” tab_id=”1588252536904-827eed95-d4c5″][vc_column_text text_larger=”no”]Kargonun kendisinde veya ambalajında herhangi bir hasar (yırtılma, patlak, ezilme, ıslanma vb.) meydana gelmesi halinde kargo görevlisi tespit amaçlı düzenlenen belgedir.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Kargo takibi yapmak istiyorum fakat “Takip numaram” gelmedi. Ne Yapmalıyım?” tab_id=”1588252622723-9876841f-272a”][vc_column_text text_larger=”no”]Kargo takip numaranız sisteme girildikten sonra SMS olarak ve E-Mail olarak kayıtlı adreslerinize gönderilmektedir. Yine de kargo takip bilgilerinize ulaşamıyorsanız bilgi@mamabank.com.tr veya iletişim formu ile bize ulaşabilirsiniz.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Kargo ücretini kim ödüyor?” tab_id=”1588252827325-6b359c8f-c2ca”][vc_column_text text_larger=”no”]

Adana, Mersin, Gaziantep ve İstanbul illeri için ücretsiz kargo seçeneği bulunmaktadır. Diğer iller için sistem üzerinden siparişlerinizi tamamlamanız ve kargo ücreti ödemeniz gerekmektedir.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Kargoda ürüne zarar geldiyse sorumluluk kime aittir?” tab_id=”1588252939398-1dcaec61-fe95″][vc_column_text text_larger=”no”]

Sitemizde satışa sunulan tüm ürünler kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken personelimiz tarafından hasar kontrolünden geçer. Buna rağmen cam eşya, elektrikli ısıtıcı gibi niteliği itibarıyla hassas ürünlerde taşıma sırasında düşürülmesi veya kargoya hatalı yüklenmesi nedeniyle hasar oluşabilir. Böyle bir durumda yapmanız gerekenler şöyle; 
– Ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın. 
– Herhangi bir hasar gördüğünüzde Hasar Tespit Tutanağı* hazırlatın.  
– Görevliyi, hasarlı gelen ürünle ilgili tam ve doğru kelimelerle tutanak tutması için uyarın. “Ürün teslim edildiğinde kontrol edildi ve hasarlı olduğu görüldü.” gibi bir açıklamanın yer aldığı tutanak, ürün iade işleminizi hızlandıracaktır. 
– Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve Hasar Tespit Tutanağı hazırlamalarını istemeniz gerekir.  
– Ürünü, Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte mağazaya geri gönderdiğinizde ürün değişimi işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.  
– Kargo tazmini konusunda sorun yaşamamak için, hasarlı ürünü size teslimatı yapan kargo firması ile geri gönderin.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Saat kaça kadar verdiğim siparişler aynı gün teslim edilir?” tab_id=”1588253030132-86ee4f31-453a”][vc_column_text text_larger=”no”]Saat 16.00’a kadar verilen siparişler aynı gün kargoya teslim edilir. Özel gönderim durumu varsa ürün açıklamasında mutlaka belirtilir.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Sipariş ettiğim ürünün kargo süresi ne kadardır?” tab_id=”1588253110463-4c15adee-366c”][vc_column_text text_larger=”no”]

Kargo firmaları ile yapılan gönderimlerde, ortalama teslim süresi 2 iş günüdür. Ancak posta yoluyla yapılan gönderimlerde bu süre 7 ila 10 gün sürebilir. 
Sitemiz ürünü kargoya verdikten sonra sisteme girdiği gönderi bilgileri, e-posta adresinize ve faturadaki cep telefonu numarasına gönderilir. Ürün kargolandıktan sonraki 3 iş günü sonunda halen size ulaşmadıysa Hesabım menüsündeki Siparişlerim sayfasından kontrol edebilir veya bizimle hızlı bir şekilde iletişime geçebilirsiniz.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ürünü başka biri teslim alabilir mi?” tab_id=”1588253232216-aa2f783c-7010″][vc_column_text text_larger=”no”]Teslimat adresi bilgilerinde belirtilen kişi adına bir yakını kimlik tespitiyle kargodan ürünü  teslim alabilir.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”İade/değişim kargo ücreti kim tarafından karşılanır?” tab_id=”1588253378319-4fd488ea-d780″][vc_column_text text_larger=”no”]

Cayma Hakkı kapsamında iade kargo ücreti sitemize aittir.
Alıcıların, kişisel sebeplerle dahi olsa kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakkı vardır.
İade/değişim talebinde bulunurken sitemizin anlaşmalı olduğu kargo firması ile bizimle iletişime geçerek ürünü ücretsiz gönderebilirsiniz.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”İstediğim kargo firmasını kullanabilir miyim?” tab_id=”1588253475054-5262c3e0-fee7″][vc_column_text text_larger=”no”]Kargo firması tercihi sitemiz tarafından yapılır. Sitemiz anlaşmalı olduğu kargo firmaları ile ürün gönderir.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_column][/vc_row]