0
SIKÇA SORULAN SORULAR
İade kargo kodu için bizimle ''iletişim'' sayfasından form doldurarak veya 0 342 321 91 07 numaralı telefonu arayarak iletişime geçmeniz gerekmektedir. İlgili kişiler size iade kargonuz için anlaşmalı kargo firmamızın kodunu vereceklerdir.
Not: Anlaşmalı kargo ile gönderilmeyen iadeler ve ödemeleri kabul edilmeyecektir.
Ürün hasarlı olarak geldiyse ve tutanak veya servis raporunuz varsa, başvuru formunu doldurup raporunuzu da sisteme yükleyerek bize bildirimde bulunmalısınız.
Lütfen  süreç ile ilgili bizimle iletişime geçin.
Havale/EFT yöntemini tercih ettiğinizde siparişinizin ardından 2 iş günü içerisinde ödemeniz hesaplarımıza ulaşmış olmalıdır. Bu süre içerisinde ödemeniz bize ulaşmazsa siparişiniz iptal edilir. 
Havale yaptıktan sonra ''Havale Bildirimi'' yapabilirsiniz. 
 
Siparişiniz onaylandıktan sonra ürününüz eğer stokta mevcutsa siparişiniz hazırlanır, faturası düzenlenir ve ardından sipariş esnasında seçtiğiniz gönderim türüne göre kargo firmasına teslim edilir. Stokta değilse tedarik süreci başlar ve ürün temininin ardından hemen kargoya teslim edilir. 

Sipariş ve teslimat saatleri şu şekildedir;
Saat 16.00'a kadar gelen siparişler aynı gün kargoya teslime edilir. Özel durumlar ve notlarınız için lütfen bizimle iletişime geçin.
 
mamabank.com.tr,  mesafeli satış yönetmeliğinin 12. maddesinin 1. fıkrasına göre tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, iade koşulları sağlanması dahilinde bütün bedelleri geri ödemekle yükümlüdür. 14 günü aşan iade talepleri için işlem gerçekleştirilememektedir.
Mama Bank'dan satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde Mama Bank'a başvurarak, iade koşulları dahilinde kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak iade edebilirsiniz. Eğer ürün iade koşullarını karşılamıyorsa ürün adresinize geri gönderilebilir.
Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının yanı sıra, varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir. Satın alınan yazılım ve/veya oyun CD'si ile beraber satılan ürün paketlerinin içindeki yazılım/oyun CD'sinin açılması halinde, cayma hakkı kapsamında iade alınamaz.
Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Aksi halde iade alınamamaktadır:
Her türlü yazılım ve programlar - DVD, VCD, CD ve kasetler
Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (Toner, kartuş, şerit vb.)
Telefon kontör siparişleri
Kurulum gerektiren ürünler mutlaka yetkili servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışında kalabilir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilir. 
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olanlardan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık vb.) ürünler iade alınmaz.